JACQUELINE PIOTAZ SWITZERLAND AT THE LADIES GOLF EVENT DOLDER

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JACQUELINE PIOTAZ SWITZERLAND AT THE LADIES GOLF EVENT DOLDER

60 Ladies have enjoyed the beautiful autumn weather at the Dolder Golfclub in Zürich, one of the oldest, private golf clubs of Switzerland.

The participants were treated to an aperitif, after the sportive activities on the beautiful golf course, with its breathtaking surroundings on the south hillside of the Adlisberg, came to an end. Jacqueline Piotaz had the pleasure to give a speech at the following dinner, where she introduced the innovative concept of Vanity the Art of Beauty and Vanity Medical Kosmetik as well as the entrepreneurial beauty line Jacqueline Piotaz Switzerland.

Jacqueline Piotaz Switzerland was honored to be a sponsoring partner at the event and to award the winners. The brutto champion was presented with the high quality Luxury Collection set, worth CHF 877. The first netto winner was handed over a Voyage Collection travelset worth CHF 387 and the second and third netto winner took home products in the worth of CHF 340.

The event was attended by many delightful women who completed the outstanding ambience. All participants were handed a Booster Serum as well as a voucher for a Jacqueline Piotaz Switzerland treatment at the end of the successful event.

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JACQUELINE PIOTAZ SWITZERLAND IN NEUER ZUSAMMENARBEIT MIT MONTAGE PALMETTO BLUFF RESORT & SPA IN SOUTH CAROLINA.

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JACQUELINE PIOTAZ SWITZERLAND IN NEUER ZUSAMMENARBEIT MIT MONTAGE PALMETTO BLUFF RESORT & SPA IN SOUTH CAROLINA.

JACQUELINE PIOTAZ SWITZERLAND IN NEUER ZUSAMMENARBEIT MIT MONTAGE PALMETTO BLUFF RESORT & SPA IN SOUTH CAROLINA.

Es war wieder einmal eine wunderbare Erfahrung, ein paar Tage im MONTAGE RESORT & SPA zu verweilen, dieses Mal in South Carolina im PALMETTO BLUFF, wo Jacqueline Piotaz persönlich vor Ort war, um ihre luxuriöse Schweizer Kosmetikmarke vorzustellen. Dies ist der dritte MONTAGE RESORT in den USA, in welchem Produkte und Behandlungen nun erhältlich sind.

Jacqueline Piotaz, zusammen mit Andreas Meixger und Mimoza Zeltner, konnten ein paar Tage in diesem wunderschönen Resort verbringen, eingebettet in atemberaubender und friedlicher Umgebung von Natur, Hügeln, Seen und Wäldern. MONTAGE bietet ein umfangreiches Angebot an Freizeitaktivitäten, wie Golf, Tennis, Wassersportarten, Bootsfahrten, Reiten und Lagerfeuer an Abenden für Jung und Alt.

Dieser Spa, wie in allen Montage Hotels, in einmaliger und wunderschöner Ambiente, der den hohen Ansprüchen in diesem Bereich entspricht, öffnete seine Türen am 1. September 2016. Jacqueline Piotaz präsentierte ihre Marke dem Spa, Verkauf & Marketing Team. Mimoza Zeltner übernahm de praktischen Teil der Gesichtsbehandlungen für die Kosmetikerinnen und Therapeuten. Die Timeless Swiss Skin Care Produkte und Behandlungen mit den speziellen Gesichtsmassagen wurden vom grossartigen Team hoch geschätzt. Der Resort und die Kosmetikmarke sind mit ihren Werten im Einklang, und Eigenschaften wie Natur, Wohlfühlen, Nachhaltigkeit und Qualitätsmerkmale stehen im Zentrum dieser Zusammenarbeit und beider Philosophien.

JACQUELINE PIOTAZ SWITZERLAND baut ihren Erfolg durch solch starke und florierende Partnerschaften weiterhin aus, und ist stolz und dankbar im MONTAGE PALMETTO BLUFF. 

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Jacqueline Piotaz Switzerland at the 15th BPW International Conference in Zurich

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Jacqueline Piotaz Switzerland at the 15th BPW International Conference in Zurich

Impressive women power at the University of Zurich at the International Conference of Business & Professional Women 2016.

Jacqueline Piotaz Switzerland participates another time at the BPW International Conference, which takes place at the University of Zurich during 3 days from 30th Sep – 2nd Oct 2016 and supports the 15th event of its kind as official Bronze Sponsor. Mrs. Jacqueline Piotaz conducts the workshop “Beauty in Business” on Saturday 1st October and challenges the participants to answer questions regarding the future of the cosmetics industry together with her. She in turn answers the questions of the participants on cosmetics topics with her rich experience and expertise. Jacqueline Piotaz also takes part in the panel discussion on “Women – the big emerging market” together with Simona Scarpaleggia (CEO Ikea Schweiz) and others.

Business & Professional Women (BPW) are more than a network, they are internationally and in Switzerland the biggest association of professional women. The expansive network of BPW supports women and uses targeted promotions to help them in their career and personal development. BPW is active today in over 90 countries and goes back to the decision of a group of courageous women to get together in 1919 in Kentucky, USA. The history of BPW Switzerland is tightly connected to society topics such as women voting, equality and the promotion of women in business. Today BPW Switzerland accounts to 2500 members and is organized in 40 clubs all over Switzerland.

In three days around 50 events will take place at the International Conference and one month prior to the opening a record number of 830 women from 34 countries have announced their participation.

Follow events and program here.

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Beauty-Treatments linking Medical Science and Cosmetics

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Beauty-Treatments linking Medical Science and Cosmetics

With VANITY Medical Aesthetics the successful concept of VANITY the Art of Beauty enlarges their range of treatments, linking medical and cosmetic techniques. On offer are new treatments like bodyforming by controlled coldness (medical kryolipolyse) and - new and exclusive for Switzerland – deep relaxation for stress and pain reduction by the revolutionary Spa Wave method next to other tailormade minimal invasive re-juvenation and facelift therapies.

In their 30th year of successful entrepreneurship in the beauty sector Jacqueline Piotaz and Andreas Meixger venture to new grounds and open in May 2016 on Bleicherweg 17 in the heart of Zurich together with Prof. h.c. Dr med Siegrun Maas VANITY Medical Aesthetics with the aim to link medical science and high-end cosmetic art. Customers can expect an in-depth analysis and a precise and individual concept to address their body or face treatments. Furthermore the concept to care for customers from head to toe includes also the team of experienced hairstylists to round up the overall beauty experience of the customer.

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6. Aston Martin Swiss Golf Challenge

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6. Aston Martin Swiss Golf Challenge

104 begeisterte Aston Martin Fahrer folgten am 31. Mai 2016 der Einladung von Aston Martin Zürich und Safenwil, um gemeinsam den grossen Sport mit dem kleinen Ball auszuüben.

 

Weitab von Hektik und Alltag verzauberte die anspruchsvolle 18- Loch Anlage des Golfclub Schloss Goldenberg mit ihren traumhaften Spielbahnen bei perfektem Wetter. Am Abend traf man sich zum Apéro auf der Schlossterrasse sowie zur Preisverleihung, und liess anschliessend den Tag in entspannter Atmosphäre bei einem exzellenten Gourmet-Dinner ausklingen.

 

JACQUELINE PIOTAZ COSMETICS AG freute sich, den tollen Event als Sponsor zu begleiten und
den Gewinnerinnen der Brutto-Wertung, Sheila Gut-Lee und Geraldine Dondit Ihre hochverdienten Geschenkpakete bestehend aus Gutscheinen für VANITY Beauty Treatments und den Luxury Collections der Schweizer Luxus-Kosmetik-Marke zu überreichen.

 

Wir haben rundum nur sehr zufriedene Gesichter gesehen und freuen uns bereits heute auf
das nächste Jahr.

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Jacqueline Piotaz Switzerland am Gstaad ATP und WTA Tennis Turnier 2016

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Jacqueline Piotaz Switzerland am Gstaad ATP und WTA Tennis Turnier 2016

Jacqueline Piotaz Switzerland tritt erstmalig als Sponsor am international beachteten Swiss Open teil. Aus Sicht der Schweizer Luxus-Kosmetikmarke ist die Kooperation mit dem bedeutenden Sport-Event in den Schweizer Bergen ideal.

Die 100% Swissness der Marke in Qualität und Innovation passen hervorragend zum hochkarätigen und in 80 Ländern ausgestrahlten Event und zu der Welt des Tennis.

Insgesamt 1836 Mal wird der 30sek-Spot auf 17 Screens auf dem gesamten Turniergelände im Zeitraum vom 9.-24. Juli 2016 ausgestrahlt und erreicht damit 100‘000 Besucher des bedeutenden Sportanlasses sowie ein weltweites Fernsehpublikum.

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